مصاحبه آرشیو خبر ها
مکس در انتظار ستاره ی فرانسوی ...

مکس در انتظار ستاره ی فرانسوی ...

کلمات، تمام احساس واقعی را میان او و تیفوسی های بیانکونری بیان نمی کند، بلکه در عمل نیز این علاقه به خوبی وجود داشته و هرگز تمام نشده. رابطه میان پل پوگبا با یووه حتی فراتر از حمایت هواداران بوده و هست، زیرا مدیران نیز همیشه در پی جذب دوباره او بودند و همواره یکی از گزینه های دوست داشتنی انان برای بازگشت مجدد به یووه می باشد.

 

و حالا اظهارات اخیر پوگبا شرایط را یکبار دیگر برای پررنگ تر شدن شایعات سال های اخیر نسبت به بازگشت پوگبا به یووه مهیا ساخت.

 

این ستاره فرانسوی در اظهار نظری گفت:

 

در یووه من یک فوتبالیست حرفه ای و باتجربه شدم، من در این تیم یاد گرفتم که چطور فوتبالیست شوم. در 18 سالگی به این تیم امدم، بسیار جوان بودم و در این تیم تبدیل به یک مرد و یک فوتبالیست حرفه ای شدم. به یک تیم می روی، در انجا تمرین می کنی، تاکتیک و تکنیک را می آموزی و نظم موجود در ان باشگاه به تو نظم و هماهنگی را می اموزد. باید همیشه اماده باشی و زمانی که نیستی باید تنبیه بشوی زیرا در آن تیم همه از نظر تاکتیکی چنان اماده هستند که فرصت و اجازه عدم هماهنگی نیست.

 

پل پوگبا در بخش بعدی اضافه کرد:

 

در هر جلسه ویدئویی، به شما می گویند که وقتی این حرکت را انجام می دهید باید اینطور حرکت کنیم و، به شما می اموزند که چطور بازی کنید و چطور رشد کنید. این فضا را مهیا می کند که شما اصول فوتبال را فراگیرید. من دفاع بلکه حمله را نیز یاد گرفتم. به یووه به عنوان یک هافبک مرکزی امدم اما انها مرا یک بازیکن تهاجمی تر تبدیل کردند. در سیستم ها می توانم بازی کنم.

 

این پیام صادقانه حتی پس از سال ها جدایی از یووه می تواند نشان از احترام، تشکر و حتی علاقه مندی ای باشد که بتواند یک بار دیگر کفه ترازو را به سوی بازگشت به یوونتوس سنگین کند. زمانی که یک تیم، یک باشگاه و کلیه مسائل اطراف آن شما چنین تحت تاثیر قرار داده باشد هر زمان می توان انتظار فرصت دوباره ای را خلق کند.

 

هر چند که شرایط اقتصادی می تواند نخستین و اصلی ترین دلیلی باشد که پس از جدایی پوگبا و یووه به انها اجازه حضور مجدد در کنار یکدیگر را نداده اما این بر یک فرصت استثنایی می تواند مشکل اقتصادی ممکن را حل کند. شاید خداحافظی احتمالی رونالدو که این روزها بیش از هر خبر دیگر حواشی یووه را به خود اختصاص داده بتواند شرایط را برای بازگشت پوگبا فراهم کند و حتی شاید در صورتی که کریس راه منچستر را انتخاب کند شاید این مسیر هموارتر از انچه که تصورش را می کنند، شود.

 

با این حال باید تاکید شود که هنوز هیچ مذاکره ای انجام نشده و هیچ حرکت رسمی از از دو طرف دیده نشده اما نظرسنجی ها حاکی از تمایل همیشگی تیفوسی ها به بازگشت پوگبا دارد و در عین حال مکس الگری نیز دلیل دیگری ست که می توان به ان به تمایل یووه به حضور پل پوگبا در یووه اشاره کرد، بی شک مکس بی صبرانه منتظر به چالش کشیدن این ستاره فرانسوی نه تنها در زمین فوتبال بلکه در سایر رقابت های خانوادگی از جمله بسکتبال خواهد بود. رابطه و علاقه ای که می تواند با کنار گذاشتن مشکلات اقتصادی یک بار دیگر از سر گرفته شود و دوباره شکوفا شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: